sobota, 6 sierpnia 2011

Spodenki

Małymi kroczkami (dosłownie!)  przygotowuję się do nadejścia zimy, w końcu trzeba spojrzeć prawdzie w oczy-ona nadejdzie. Słoiki z sałatkami popasteryzowałam, będą idealnym dodatkiem do zimowych obiadków. Większość już zagrzała sobie miejsce w spiżarni, trzy z nich jednak przyodziały czapeczki i rozgościły się na kuchennym blacie.


Z tymczasowego braku innego pomysłu etykietki zrobiłam im (im tzn. nie tylko oczapkowanym, ale wszystkim) z taśmy malarskiej. Jest to łatwy i szybki sposób na opisanie przetworów. Kiedyś bawiłam się w drukowanie, wycinanie i naklejanie. W tym roku odpuszczam to sobie i idę na totalną łatwiznę, a co... mi także może się nie chcieć.

A teraz przejdźmy do tematu.
W SH znalazłam kiedyś bardzo rzadziutki sztruksie, w radosnych dziecięcych kolorach. Plan początkowy przewidywał uszycie organizera na łóżeczko, ale nie mogę się za to zabrać więc na razie uszyłam spodenki. Tutek na nie znalazłam tu.



I jeszcze modelka w nowych spodenkach.



Pomyślałam także o sobie. Z nadzieją na nadejście jeszcze prawdziwie letniej pogody sprawiłam sobie krótkie spodenki. Tutka jednak na nie nie będzie, bo wykrój zrobiłam sama, podpierajac się o szablon starych gatek, które musiałam spróć do zwężenia :)

Może szału nie ma, ale one własnie takie miały być, zwykłe luźne gatki, aby ciało czuło się swobodnie. Choć myślę sobie, że mogłabym im doszyć jakąś kieszonkę, zawsze przydałaby sie na jakieś drobiazgi.


4 komentarze:

  1. Ciekawe spodenki;)a ta Mała Pani przesłodka;)takie pytanie nie związane z szyciem;p Ile latek ma Modeleczka??

    OdpowiedzUsuń
  2. Och do latek to nam jeszcze trochę brakuje, dziś skończyła swój 21 miesiąc życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A taka duża się wydaje;)Życzę powodzenia i czekam na kolejne posty;);)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała modelka ma wrodzony talent do pozowania,jestem zauroczona Twoimi "tworami",właśnie trafiłam na Twojego bloga i zostaję,Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla autora bloga czymś wyjątkowym
Dziękuję za to, że chcesz się wypowiedzieć :)