wtorek, 12 czerwca 2012

Wyniki Candy

Zapisy na Candy dobiegły końca, zgłosiło się Was aż 93 osoby. Nie skłamie jeśli powiem, że nie spodziewałam się takiej frekwencji, liczyłam na 20 może maksymalnie 30 osób, a tu taki boom. 

Jeszcze bardziej cieszy fakt, że są osoby które rozgościły się tu na dłużej i ja z miłą chęcią Was odwiedzam :) zawsze nowy obserwator jest mile widziany.



Nie przedłużając ogłaszam, że nową właścicielką torby staje się KarolinaArt. Karolino poprosze o informację na anayo@op.pl gdzie adresować przesyłkę.

Jeśli Karolina nie zdecyduje się na odbiór torby w przyszły wtorek ponownie sięgnę do puszeczki.

21 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwyciężczyni i a Tobie kochana dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla Karoliny a ja zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary przesyłam i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Karoliny!!! Ogromnie dziekuję za zabawę;))
    Miłego dzionka;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Karoliny! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje szczęściarze i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niemożliwe aby ktoś nie chciał odebrać takiego cukiereczka. Dziękuję za zabawę , pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarze aplikacji z podwójnym szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, bo torba zacnej urody! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no coż- może następnym razem się poszczęści...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Zwyciężczyni:)) I szczęścia ogromnego jak słoń:))

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za świetną zabawę i gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję Karolino! Stajesz się posiadaczką pięknej Torby:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję pięknie Wszystkim za gratulacje :) cieszę się niezmiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja serdecznie gratuluję:):):)Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę, były emocje nie związane z piłką:D Szkoda, że nie ja wylosowana, ale z chęcią tu się pojawiam jeśli czas mi pozwoli:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla autora bloga czymś wyjątkowym
Dziękuję za to, że chcesz się wypowiedzieć :)