środa, 8 lutego 2012

...

Ot, sukienusia z kratkę





8 komentarzy:

  1. wydaje się być maleńka :) ma jakieś szczególne przeznaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienusia tylko robi wrażenie takiej niewymiarowej... na małą dziewczynkę o nogach dorosłej kobiety... zdradzisz nam dlaczego jest właśnie tak uszyta bo mniemam że ma to jakiś swój cel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja myślę, że ona jest dla lali ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak myślę. Fajnie ma Twoja córeczka, że jej lalki obszywasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra, ja też obstawiam, że lalkowa :) Ale otagowałaś ją jako "przydasie"... to nie wiem, czy dobrze myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś musiało mi się pomylić z tymi przydasiami.... pędzę to zmienić

      Usuń
  6. Piękna,a czy ma ona przeznaczeniew? Np dla lali? Może Tildy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze kombinujecie :) jak w końcu doszyję lalce włosy to pokarzę całość ( na razie mam 1/4, no może 1/3- trudno to ocenić)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla autora bloga czymś wyjątkowym
Dziękuję za to, że chcesz się wypowiedzieć :)