środa, 11 kwietnia 2012

Poświatecznie witam i torbę pokazuję

Święta, święta i po świętach, jak zwykle szybko minął ten czas. Choć czasem sobie myślę, że bardzo dobrze, niestety świąta spędzamy bardzo leniwie, zazwyczaj przy suto zastawionych stołach, gościmy się to tu to tam, więc dwa dni takiego lenistwa mogą naprawdę zmęczyć.

Ach i nie zaspałam jak co roku śmingusa-dungusa... nikt mnie nie zaskoczył tym razem. Pierwszą ofiarą stał się mąż, ja bezlitosna już o pierwszej w nocy napadłam na niego (tak na zapas gdybym jednak nad ranem zaspała i zapomniała).

Len z samego rana, gdy wręczyłam jej jajo-psikawkę, także miała niezłą zabawę. Tylko nie jestem pewna czy zrozumiała o co chodzi. Mam wrażenie,  że według niej cały ten śmingus to psikawka, którą trzymała w dłoniach. Za to jak słodko przeinaczała nazwę, mieliśmy bungus-dyngus, pingus-mingus, bingus-mingus oraz śmingus-mingus.



☺☺☺

Przed świętami uszyłam jeszcze "zakupówkę" (nie jedną, ale o tym innym razem) z sercami dla pewnej dobrej duszyczki. Mam nadzieję, że będzie jej dobrze służyć podczas wszelkich wypadów do sklepu. Już dawno zastanawiałam się co tu by uszyć, by wywdzięczyć się za różne takie tam, a torba to coś co zawsze się przyda.

Wierzch uszyty jest z lnu.








W środku podszewka w kropy z cienkiej bawełny



Zapięcie na guzik. Nie wiem jak Was, ale mnie trochę denerwuje, że torby na zakupy nie zapinają się w żaden sposób, przez to z ustawionych w bagażniku toreb zawsze mi się połowa wysypie podczas jazdy. Jako zabezpieczenie związuję uszy toreb, ale niektóre mają je tak krótkie, że ledwo mi się to udaje.




A na koniec coś dla spostrzegawczych- co zmieniło się na blogu?  Dla podpowiedzi chodzi mi o trzy rzeczy :) Miłego zastanawiania się

Edit: 
Ania w komentarzu wymieniła coś czego nie wzięłam pod uwagę, zatem zmian jest sztuk 4.

21 komentarzy:

  1. Torba bardzo ładna i masz racje z tymi zapięciami. Propo bloga zmnieniła sie kolorystyka,napis na górze i chyba układ strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups.. zauważyłaś więcej zmian niż ja ... jeszcze coś zostało

      Usuń
  2. Hmm jeszcze zmieniłaś podpis mam na myśli te kółeczko za podpisem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli to kółko w lewym górnym rogu to niestety nie, ono pojawiło się wyniku zmiany szablonu

      Usuń
  3. Ciekawa torebka :)
    A co do zmian: Bloog wygląda zupełnie inaczej :) Może do tego, co wymieniłą Ania, ja dodałabym banerki np. Facebook
    Hm...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chyba wypchnęło mój komentarz do spau AnaYo , zniknął

      Usuń
    2. Wyciągnęłam twój komentarz ze spamu- nawiasem mówiąc to pierwszy jaki tam wleciał :)

      P.S. Kombinuj dalej, bo banerki były wcześniej.

      Usuń
  5. AnaYo - torba super! I zapięcia i serca, a przeinaczania Leny - miód na serce i nie tylko Twoje, ja sobie wspominam i przypominam ;)
    Zmiany:
    1) kolorystyka wszelka (również w twoim "avatarku")
    2) tło w groszki! (mniam)
    3) na górze było zdjęcie z tkaninami - wypadło, a szkoda, bo lubiłam tam fakturki
    4)w napisie zdecydowanie nie było "twórczy zlepek"
    zabij mnie, ale chyba było ANAYO i jej TWORY???

    Ale się napociłam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa :) czy Szanowna Pani lubi broszki??? Jeśli tak to po proszę o adresik na maila, a jeśli nie to sugestie i adresik :)

      Usuń
    2. O rety... Naprawdę?
      Nagroda, ja mam po prostu rok z bajki Anno! Rękodzieło wszelakie kocham PASJAMI, ale nie za nagrodą, a dla zabawy, bo wiesz, ja zawsze uwielbiałam znajdź 10 szczegółów, którymi różnią się obrazki - na miarę tamtych czasów - tu było trudniej, bo trzeba odnaleźć w pamięci coś, co zapamiętałam :)))
      Skaczę jak pomponik na czapeczce (w groszki)

      Usuń
    3. "Skaczę jak pomponik na czapeczce (w groszki)" :):):):)
      Gratuluję Maryś :)

      Usuń
  6. Torba super, grochy królują i w moim serduchu choć tak trudno je dorwać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako szczęśliwie obdarowana - potwierdzam. Torba jak marzenie każdej zakupoholiczki! :) Dziękuję, Ana, bardzo mnie ucieszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Maryś mnie wyprzedziła ;) Gratuluję :)


    A Torba fajna, też lubię zapinane torby na zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartaś - zrobię Ci broszkę na pocieszenie! Tak mi głupio teraz, że się pospieszyłam...

      Usuń
  9. Fajna torba:) Muszę też sobie sprawić w jakimś większym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torba, też mam zakupowe torby szyte, ale nie własnoręcznie, tylko moja szanowna mama poleciała hurtowo i podzieliła się urobkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że już się nigdy u mnie nie zgubisz. Bardzo podoba mi się zmiana tutaj, jest żywo i przytulnie i nie zgubiłam się :D nigdzie. Szczególny plus za te zielone groszki. A ja właśnie się zaopatrzyłam w taką torbę, idealna na plażę i zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba Śliczna:) Bardzo bym chciała taką ale żeby była mocna Na książki do szkoły:))

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla autora bloga czymś wyjątkowym
Dziękuję za to, że chcesz się wypowiedzieć :)