środa, 3 kwietnia 2013

Dla mamy i jej synów

Czekałam z niecierpliwością gdy Karol opuści brzuch swojej mamy, a mojej przyjaciółki. Naszykowałam wszystkie elementy i już chciałam zabrać się za pracę, gdy dopadł mnie znany przesad. Podświadomość wygrała nad rozumem... prace zostały wstrzymane. Pomyślałam, w końcu mam jeszcze trochę czasu, niech się materiał dobrze "wyleży". Nazajutrz otrzymuję wiadomość, że już, że mama z synkiem są już razem.

Na powitanie maluszka uszyłam kocyk, bo z reguły kieruję się względami praktycznymi... z małą metryczką, bo to pamiątka będzie (myślę) na długie lata.  Plus mały miś (roboczo nazywany przez Len Misia Koleżka- będzie ich więcej).










 A starszy brat dostał kostkę, już znaną, z otworami, jak podpowiada jedna z komentujących jest to pierwsza iteracja kostki Mengera. To może ja je roboczo będę nazywać Kostkami- mengerkami. Jak myślicie, Karl Menger by się nie obraził?




 O mamie nie zapomniałam także, bo to nie tylko mama dwóch chłopców, ale także moja przyjaciółka. Różnie bywało między nami, był i czas trudny...milczący, gdy ręce załamywałam nie wiedząc co się dzieje... a ona taka mało wylewna, nie powie co jej na sercu leży.... nie wypłacze się.Wychodzimy na prostą, tak myślę.

Dla niej powstał notes, aby zapisać mogła myśli ulotne, lub ważne sprawy.




8 komentarzy:

  1. Przepiękne i bardzo praktyczne prezenty.Gratulacje dla mamy - koleżanki. Obojgu duuuuuużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenciki. A ciche dni między przyjaciółkami to chyba norma :) Na szczęście to przejściowe. Jak to między babami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same slicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty, poza tym nieziemsko precyzyjnie uszyte! Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty śliczne i jaka estetyka wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miłe prezenty. Jak robi się taką kostkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent uroczy :))) jestem pod wrażeniem :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny prezent♥Kostka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla autora bloga czymś wyjątkowym
Dziękuję za to, że chcesz się wypowiedzieć :)