sobota, 16 czerwca 2012

Spódnicowy ręcznik i zabawa w pytania

Nawiązując do wczorajszej notatki pokarzę co wraz z kotem znalazło nowy dom :) Prezent dobrze jak jest od serca, ale także gdy jest praktyczny... i oto cześć praktyczna- ręcznik kuchenny. Niezwykle funkcjonalna rzecz, która znajduje się w każdej kuchni. Z jednego większego ręczniczka uszyłam dwa mniejsze takie jak poniżej. Można je powiesić na drzwiczkach od piekarnika lub na poręczy jeśli ktoś taką posiada- zawsze będzie pod ręką.

Żeby było zabawniej, mój mąż początkowo myślał, że szyje spódniczkę dla Len... pytam "Z ręcznika", a on "Ale to naprawdę wygląda jak spódnica".



 ☺  ☺  ☺


Ela z Czary-mary z materiału zaprosiła mnie do zabawy w 11 Question Tag...za każdym razem powtarzam sobie, że nie wezmę już udziału w żadnych odpytywaniach i słowa nie dotrzymuję :P


Zasady zabawy żywcem skopiowałam od Eli:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

 A pytania Eli są następujące:
1.truskawki czy maliny ?.....Maliny,malinki, maliny...mniam
2.Samochód czy rower ?.... nie mam rowera, więc odpowiedź na razie jest oczywista... zobaczymy jak będzie gdy w końcu posiądę ten dwukołowy pojazd :)
3.Kot czy pies ?.... hmmm sama nie wiem... mam kota Kropka i psa Barego.... ale chyba więcej cierpliwości mam do Kropka, zresztą nie dziwi mnie to, Kropek wazy 2 kg a Bary ponad 50- więc którego łatwiej utemperować... po za tym Bary to bardzo kochany i milusiński psiak, tylko trochę za silny :D
4.Książka czy film?.....dobra, przyznaje się nie czytam ostatnio za wiele, ale mam usprawiedliwienie, gdy mam chwilę to szyję :D nie mniej jednak zawsze uważałam, że opowieść książkowa jest zawsze lepsza od późniejszej ekranizacji
5.Róże czy tulipany ?.... róża jest piękna, bardzo piękna i cudnie pachnie, ale wybrałabym tulipany
6.Noc czy dzień ?... najlepiej wieczór, bo jestem pod koniec dnia aktywniejsza i przeciąga się to aż do nocy... tak więc wypada po środku
7.Gry planszowe ,czy komputerowe ?.... oczywiście że planszowe
8.Lato czy zima ?.....Lato, bo nie cierpię zimna
9.Pióro czy długopis ?..... Pióro
10.E-mail czy tradycyjny list ?....hmmm w dobie internetu list pisany od ręcznie wydaje się czymś archaicznym, ale one mają ten niepowtarzalny klimat. Nie mniej jednak dziękuję tym którzy wymyślili pocztę elektroniczną, bo znacznie ułatwia mi to życie :)
11.Muzyka klasyczna czy nowoczesna ?....Nowoczesna

Pytania dla kolejnych osób wciągniętych do zabawy są następujące :
1. Śpiew ptaków czy zapach kwiatów?
2. Góry czy morze?
3. Jabłko czy gruszka?
4. Kropeczki czy krateczki?
5. Paluszki z sezamem czy z solą?
6. Serial czy film?
7. Adidasy czy szpilki?
8. Moda czy swoboda?
9. Poranki czy wieczory?
10. Lody cieple czy zimne?
11. Romantyczna czy rozważna?
Ufff dotarłam do końca... co nie było łatwe.

Do zabawy zaprosić należy kolejne osoby. Aby ułatwić sobie zadanie wytypowałam pierwszych jedenaście osób które pokazuje lista czytanych przeze mnie blogów, a są to:

domnaogrodowej.blogspot.com
radosctworzenia-sofka.blogspot.com
monikamagdalena.blogspot.com
omalowaniu.blogspot.com
ppiotrowska.blogspot.com
bycieszycsiezyciem.blogspot.com
nabiegunach-art.blogspot.com
o-rety.blogspot.com
intensywniekreatywna.blogspot.com
ania121971-niesforneszmatki.blogspot.com
dookolemoje.blogspot.com


Życzę miłej zabawy :)



12 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie...muszę pomyśleć nad pytaniami:) I przy okazji nie wiem jakim cudem mi umknął Twój blog....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahaha :))) Ja już u Loli odpowiadałam ;))) Ale ponieważ Twoje pytania mi się podobają po kolejnym postem odpowiem! Ha!
    Ręczniczek ze spódnicy - to jest dopiero recykling :))) A swoja drogą to ta tkanina naprawdę wygląda jak na sukienkę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś kochana źle zrozumiałaś... nie ręczniczek ze spódnicy, a jak spódnica :)... całkowicie nowy ze sklepu tylko przerobiony przeze mnie :)

      Usuń
    2. Wiem :)))) - to taki tylko był żarcik :)))
      Bo mi się to skojarzyło abstrakcyjnie - na zdjęciu z daleka wygląda jak sukienka, poważnie!
      A miałam napisać jak sukienka z ręcznika (tfu i poplątałam - to z emocji dzisiejszych) hihihi

      Usuń
    3. popieram, na zdjeciu wyglada jak malusia sukieneczka:)ale i tak jest miodzio:)
      dorcia

      Usuń
  3. śliczne ręczniczki .....dziękuję uprzejmie za zaproszenie do zabawy ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a to dobre! :D no to trzeba będzie odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a trzeba wymyślać tylko pytania typu "czarne czy białe?"

      Usuń
  6. Dziękuję za zaproszenie do zabawy ale w chwilowym zabieganiu nie mam to tego głowy... ale kto wie, może wkrótce najdzie mnie ochota :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero dziś dziękuję :)) Nieobecna duchem byłam ostatnio, wytłumacznie wkrótce w poście :) Skomplikowana ta zabawa, ale chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla autora bloga czymś wyjątkowym
Dziękuję za to, że chcesz się wypowiedzieć :)