wtorek, 11 września 2012

Wyniki Candy

Na wstępie chcę przeprosić wszystkich tych, którzy oczekiwali, zaglądali i nie znaleźli tej notki wcześniej. Powiem szczerze, że kompletnie zapomniałam o tym że Candy dobiegło końca i najwyższy czas już ogłosić wyniki. Poprawiam się i czynię to dzisiaj, post niestety bez zdjęć, aby niepotrzebnie nie odwlekać go w czasie.

Nim przejdziemy do meritum, chciałam Wam podziękować za zainteresowanie. Powoli, w wolnych chwilach będę odwiedzać sobie Wasze blogi, na razie szybcikiem zajrzałam na kilka (dosłownie w biegu, bo nie pozostawiłam nawet po sobie żadnego śladu, ale nadrobię to :) ).

Niestety nie wszyscy spełnili warunki formalne jakie zostały ustalone w tej zabawie. Tym sposobem los za losem i wypadło na Ystin. Przysporzyłam tym sobie nie lada stresu, Ystin to artystka, wykonuje zniewalająco piękny sutasz, dokładny i precyzyjny. Od dawna obserwuję jej blog i podziwiam to co tworzy. I Wam polecam udać się do niej w odwiedziny. Nie lada gratkę będzie on także dla tych którzy lubują się w urządzaniu wnętrz, bo i o tym znajdziecie co nieco na jej blogu. 

Ona oto będzie swym artystycznym okiem oceniać moje wypociny. Czy podołam zaspokoić jej gust to się okaże, a tymczasem proszę o kontakt na anayo@op.pl.

7 komentarzy:

  1. JUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
    super! alez sie cieszę!!! zagladałam oj, zaglądałam! zresztą widać, bom pierwsza .
    Już zaraz piszę @.
    No ale z tymi pochwałami to już przesadziłaś! to Ty robisz śliczne i pomysłowe rzeczy... i jakie oryginalne!ja to ,mam szczeście!
    całuski serdeczne♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej!
    AnaYo w ogóle się nie stresuj, Ty ze swoim szyciem jesteś wyjątkowa :):):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam do Ciebie na maila, ale nie wiem, czy dobry adres. Strasznie Cię przepraszam, bo zamiast "opublikuj", to mi się omsknęlo i kliknęłam "usuń" , a ten drań blogspot od razu usunał Twój komentarz na moim blogu, a o ważnej rzeczy napisałaś i chciałam Ci odpisać. :( Gapa jestem. :(

    Ale przynajmiej odkryłam Twój blog. :)))

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ystin i dziękuję tobie za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ystin to moja pierwsza inspiracja blogowa - gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla autora bloga czymś wyjątkowym
Dziękuję za to, że chcesz się wypowiedzieć :)